Hýčkat si své zákazníky

Nestačí jen získávat budoucí zákazníky.Je důležité umět si udržet i ty stávající. Jinak se mohou stát ti stávající zákazníky bývalými. To znamená, že je důležité o ně náležitě pečovat. Jak? Určitými výhodami nebo třeba i dárky.

Škála může být různá podle toho, jak významný pro Vás je to zákazník. Nezapomínejte, že každý zákazník je důležitý. S reklamním textilem neuděláte chybu. Nicméně je třeba si uvědomit, že byste měli volit takové kousky, které zákazník bude opravdu rád nosit a kousky oděvu nehodí někam do skříně.

Samozřejmě je důležité sladit dobrý grafický návrh s kvalitním textilem. Pro propagační účely je vhodný jen ten nejlepší prvotřídní textil i služby špičkového grafika nebo výtvarníka. Celkový dojem totiž může být dokonalý nebo tristní.